keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Skool!

Eilen meillä oli treenikauden päättäjäiset, eli mentiin jonnekin ihme paikkaan ihan tietämättömänä mihin joudutaan ja sitten siellä pelattiin lenttistä ja käytiin saunassa ja uimassa :) Lisäksi valmentaja oli vuokrannut meille ihan oman kodan ja siellä sitten paistettiin makkaraa ja kaikkea muuta hyvvää!
Vaikka vietettiinkin päättäjäisiä niin tänään sekä huomenna on vielä treenit.








Ja mä löysin neliapilan! Toivotaan että se tuo onnea ja kaikkee mahollista nyt sitten ;)
Ennen kun lähettiin tänne ulkoilualueelle, minä ja Ilona käytiin ottamassa kolmannet korvikset! Mulle vaan oikeeseen korvaan, ja Ilonalle molempiin. Eipä mua sattunu juurikaan vaikka ainahan sitä vähän säpsähtää :)
  Eli illanvieton jälkeen tultiin meille, muutamat ei päässyt mutta useimmat kyllä. Lähettiin käymään ulkona ja mäkissä, ja jännitystä ja hauskuutta riitti koko illaksi :) Aamulla minä ja Ilona herättiin, ja kaikki muut oli jo lähtenyt. Siinä sitten siivoiltiin eilisen illan jälkiä! Nyt oon yksin kotona, jatkan siivoilua pesemällä pyykkiä ja imuroimalla.
  Ja mulla on tosi paljon kuvia kesäkuun ekoista viikoista kamerassa, joka on nyt mummolassa. En unohda niitä missään vaiheessa vaan laitan niistä postauksen heti kun saan ne!

Pus, Olga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti